Page 1 of 2

MysteryFCM is our newest Administrator

Posted: Thu Oct 26, 2006 1:35 pm
by hornakapopolis
I pleased to announce that MysteryFCM is our newest Avant/Orca Forum Administrator!

Please send a round of congratulations his way and then flood his PM box with ridiculous forum-based questions! ;)

Congratulations, Mystery :!:

Posted: Thu Oct 26, 2006 1:44 pm
by abfan123
Congrats,MysteryFCM!

Re: MysteryFCM is our newest Administrator

Posted: Thu Oct 26, 2006 1:53 pm
by DaLimitz
Good job :D

Re: MysteryFCM is our newest Administrator

Posted: Thu Oct 26, 2006 2:46 pm
by Pip
Congratulations Steven!

Posted: Thu Oct 26, 2006 4:25 pm
by MysteryFCM
hehe, cheers guys ;)

Re: MysteryFCM is our newest Administrator

Posted: Thu Oct 26, 2006 4:42 pm
by scubamaster
Congratulation for a job well done! :D

Posted: Thu Oct 26, 2006 5:46 pm
by Chef_Garry
Yay!

Posted: Thu Oct 26, 2006 6:09 pm
by bigC
Congrats dude..

Re: MysteryFCM is our newest Administrator

Posted: Thu Oct 26, 2006 6:46 pm
by statm1
Congrats Mystery!

Posted: Thu Oct 26, 2006 6:56 pm
by Sergei
*Applause*

Excellent choice.

Posted: Thu Oct 26, 2006 6:57 pm
by vtel57
It's a mystery to me how this happened. ;)

Posted: Thu Oct 26, 2006 10:53 pm
by angeldust
So does this mean that he will solve aall the unanswered questions or cause them??

Re: MysteryFCM is our newest Administrator

Posted: Thu Oct 26, 2006 11:03 pm
by mark79
Congrats!!! :wink:

Posted: Fri Oct 27, 2006 12:37 am
by André
:P

Just kidding. Now I get to annoy you instead of Horni.

Posted: Fri Oct 27, 2006 12:52 am
by paokun
congratulations :D

Posted: Fri Oct 27, 2006 1:38 am
by MysteryFCM
cheers guys :)

hehe Drrae ....... good luck ;)

Posted: Fri Oct 27, 2006 1:40 am
by paokun
lol
new admin and with that homer simpson who comes out it seems really appropriate..lol just promoted homer!

Posted: Fri Oct 27, 2006 1:43 am
by MysteryFCM
Rofl, he's apparently happy for me too .. :lol:

Posted: Fri Oct 27, 2006 1:47 am
by paokun
yep lol

Posted: Fri Oct 27, 2006 2:19 am
by vtel57
MysteryFCM wrote:
hehe Drrae ....... good luck ;)
You laugh now... remember, he's run off Admins before. ;)